Usługa monitoringu to proces systematycznego zbierania, raportowania i interpretowania danych (wiarygodnych informacji finansowych i statystycznych). Opisuje ona postęp i efekty projektu (działania, programu) i ma na celu zapewnienie zgodności realizacji projektu (działania, programu) z wcześniejszymi założeniami realizacji.

Przewidziana do realizacji usługa monitoringu będzie przeprowadzona wg następującego algorytmu postępowania i metodologii:

ETAP I
Przygotowanie planu monitoringu w zakresie:

  • zbierania danych - zakres ten obejmuje:
    • listę wykorzystywanych wskaźników,
    • określenie źródeł danych,
    • metody zbierania danych z podziałem na pierwotne (ankiety) i wtórne (sprawozdania), 
    • częstotliwość i harmonogram zbierania danych,
    • określenie osób odpowiedzialnych za zebranie i przekazanie danych zgodnie z ustaleniami.
  • analizy danych - zakres ten obejmuje:
    • porównanie danych cząstkowych,
    • porównanie bieżącej realizacji poszczególnych działań,
    • analizę powiązań pomiędzy wskaźnikami.
  • sporządzenia raportów, które będą sporządzane kwartalnie.



ETAP II
Zbieranie danych i informacji o projekcie. Obejmuje następujący zakres:

  • badanie zdolności organizacyjnej i trwałości struktury,
  • prowadzenie działalności pod kątem zgodności z regulacjami prawnymi,
  • problemy i bariery w bieżącej działalności.

Realizacja Etapu II będzie przebiegać w sposób ciągły w okresie realizacji umowy.

 

Etap III

Celem przygotowanego raportu I jest ustalenie stopnia zgodności działalności z założeniami projektu oraz obowiązującymi aktami prawnymi.

Raport obejmować będzie:

  • ocenę wyników,
  • identyfikację odchyleń,
  • analizę przyczyn,
  • planowanie działań korygujących,
  • planowanie działań zapobiegawczych.

Celem raportu III będzie całościowe przedstawienie wyników monitoringu.

Dodatkowo, celem zapewnienia właściwego przepływu informacji pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą, zakłada się pozostałe formy komunikacji, w tym:

  • sprawozdania bieżące z monitoringu,
  • spotkanie robocze – zgodnie z harmonogramem,
  • spotkania niezaplanowane (w przypadku wystąpienia istotnych okoliczności uzasadniających).


Działania te przyczynią się do uzyskania wiedzy niezbędnej do oceny problematyki stosowania rozwiązań zawartych w dokumentacji konkursowej projektu.

Nazwa usługi
Nieprawidłowe dane
Imię / Nazwa Firmy (*)
Proszę się przedstawić!
Adres e-mail(*)
Proszę podać swój adres e-mail!
Telefon
Nieprawidłowe dane
Treść wiadomości(*)
Proszę podać treść wiadomości!
Niektóre usługi











Nieprawidłowe dane
Przepisz kod z obrazka(*) Przepisz kod z obrazka
Nieprawidłowe dane